طراحی و اجرای گلخانه:

برای اجرای گلخانه  از یک طرح رایگان گلخانه DIY استفاده کنید که به شما امکان می دهد در تمام طول سال گل ، سبزیجات و گیاهان مورد علاقه خود را پرورش دهید. گلخانه ها نهال ها و گیاهان را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می دارد و به شما امکان می دهد هر روز از سال از هر نوع گیاه مراقبت کنید.

 

اجرای گلخانه انباری:

این طرح گلخانه ای رایگان برای گلخانه ای به سبک انبار است که به شما کمک می کند تا گیاهان خود را رشد داده و در کنار شیشه های فلزی موج دار و پلاستیک گلخانه ای مقاوم از انها مراقبت کنید. طرح این نوع گلخانه شامل عکس ، نمودار ، لیست مواد و ابزار ، دستورالعمل های نوشته شده و فیلم ها است که در صورت انتخاب ارائه خواهند شد.

اجرای گلخانه  ژئودوم

طرح گلخانه ای رایگان خود را برای ساخت GeoDome به اشتراک گذاشتهشده است. اگر از این طرح استفاده کنید ، گلخانه ای دریافت خواهید کرد که سبک اما در عین حال ایمن است ، نور زیادی را جذب می کند ، فضای کافی برای رشد زمین دارد و کاملاً نوع گلخانه مناسبی است. یک لیست مواد ، لیست ابزارها ، دستورالعمل های نوشته شده ، نمودارها و عکس ها وجود دارد که به شما در ساختن آن کمک می کند. در صورت نیاز با ما در ارتباط باشید.

اجرای گلخانه کم هزینه:

گلخانه ای گنبدی سفید که بر روی بلوک های استوانه قرار گرفته است. در اینجا یک طرح رایگان گلخانه ای ارائه شده است که هنگام ساخت آن هزینه زیادی نخواهید کرد، برای تمام مواد هزینه در بر دارد اما هزینه زیاد نیست. لیست مواد ، مراحل ساخت و نکات مربوط به اجرای گلخانه در این طرح گلخانه گنبدی گنجانده شده است.

اجرای گلخانه گرم شده خورشیدی:

اگر احساس می کنید  به یک گلخانه مدرن نیاز دارید، ممکن است این طرح گلخانه ای مناسب شما باشد. شما یک گلخانه کامل که گرمایش خورشیدی دارد و حتی یک اتاق زیر شیروانی خوابیده نیز دارید. در صفحات این طرح گلخانه ای یک لیست از مواد ، تصاویر و دستورالعمل های ساخت این گلخانه زیبا را پیدا خواهید کرد البته در صورت آشنایی بیشتر با ما در ارتباط باشید.

اجرای پروژه گلخانه سوله سفید چوبی:

این طرح گلخانه ای رایگان توسط BuildEazy ساخته شده است. برای یافتن لیست ها ، دستورالعمل ها و نمودارها ، از طریق صفحات این برنامه رایگان گلخانه ای کلیک کنید. همچنین عکس هایی از گلخانه های ساخته شده توسط شرکت ساخت وجود دارد که از این طرح استفاده کرده و ساخته شده است.بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

اجرای گلخانه چوبی:

یک طرح گلخانه ای چوبی رایگان که ساخت آن فقط چند هفته به طول می انجامد. لیست مواد ، نمودارها ، لیست ابزارها و نکاتی در برنامه های گلخانه ای رایگان وجود دارد که به شما ارائه داده می شود.

اجرای گلخانه پنجره ای:

یک طرح گلخانه ای رایگان دارد که از یک مصالح ساختمانی منحصر به فرد – پنجره های قدیمی استفاده می شود. این یک ساختار عالی ایجاد می کند که برای محیط زیست و میزان هزینه انجام آن بسیار مناسب است. تعداد زیادی عکس رنگی و دستورالعمل های نوشته شده برای کمک به شما در ساختن این نوع گلخانه وجود دارد.

طراحی گلخانه مدرن:

مرحله 1: سبک / قاب گلخانه ای را انتخاب کنید

در سیستم های گلخانه ای ، ما انواع مختلفی از سبک ها و اندازه های مختلف سازه های گلخانه ای را برای پاسخگویی به نیازهای شما ارائه می دهیم. این مرحله یکی از مهمترین مراحل ساخت گلخانه است و می تواند عملکرد و اثر بخشی کل عملیات شما را تعیین کند. هر سازه گلخانه ای به طور خاص برای کاربردهای خاص طراحی شده است و بهتر است به روش های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. شرح هر نوع گلخانه را در صفحات سری گلخانه های ما مطالعه کنید تا تصمیم بگیرید کدام ساختار و بسته به بهترین وجهی نیازها و بودجه شما را برآورده می کند و از راهنمای ما برای انتخاب گلخانه برای تصمیم گیری نهایی خود استفاده کنید. اگر سوالات دیگری دارید یا نمی توانید تصمیم بگیرید چه نوع سازه ای را می خواهید ، با ما تماس بگیرید و تکنسین های گلخانه ای ما را در برنامه ریزی پروژه گلخانه شما کمک می کنند.

مرحله 2: درب و سخت افزار

وقتی به چگونگی اجرای گلخانه نگاه می کنید ، ساختار گلخانه ای شما به راه های ورود و خروج نیاز دارد که هم کاربردی باشد و هم با ظاهر خاصی که سعی دارید به آن دست پیدا کنید متناسب باشد. با بسیاری از گزینه های درب در انواع مختلف رنگ و اندازه ، مطمئناً دقیقاً همان چیزی را که می خواهید پیدا می کنید. درب های با کیفیت ما تضمین می کنند که شما مدت طولانی دوام می آورند و عایق بندی خوبی دارند بنابراین گرما نمی تواند از گلخانه خارج شود. این درها دقیقاً همان چیزی خواهد بود که شما نیاز دارید تا همیشه به راحتی به گلخانه خود دسترسی پیدا کنید.

مرحله 3: پوشش خود را انتخاب کنید

انتخاب پوشش مناسب یک گام اساسی در ایجاد یک محیط رشد موثر در ساختار گلخانه شما است. گلخانه های انواع مختلفی از پوشش ها را در مواد و ضخامت های مختلف ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که گزینه هایی برای انتخاب پوشش دقیق متناسب با نیاز و بودجه خود دارید. این پوشش ها قوی و بادوام هستند و در شرایط سخت آب و هوایی مانند برف و باد بر روی آنها تاثیر نمی گذارد. برای محافظت از ساختار گلخانه خود و ماندگاری طولانی مدت می توانید روی پوشش های ما حساب کنید.

مرحله 4: سیستم گرمایش خود را انتخاب کنید

برنامه های اجرای گلخانه شما باید شامل گرمایش مناسب برای ایجاد گیاه مناسب برای رشد گیاه باشد. ما گزینه های گرمایش را برای هر نوع پرورش دهنده ، از جمله بخاری های پروپان و گاز طبیعی ، بخاری های روغن ، لوله های همرفت ، بخاری های آب گرم و موارد دیگر ارائه می دهیم. ما می توانیم مواد لازم برای هر برنامه گرمایش گلخانه ای را که می خواهید در اختیار شما قرار دهیم. برای انتخاب اینکه کدام واحد گرمایی برای ساختار گلخانه شما مناسب است ، در سیستم های گرمایشی ما بگردید و سپس با استفاده از راهنمای ما در مورد نحوه اندازه گیری سیستم گرمایش ، اندازه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سخن پایانی 

با طراحی و اجرای گلخانه توسط مجموعه سپید الوند، شما به یک شرکت حرفه‌ ای و متخصص در زمینه گلخانه‌ سازی روی آورده‌اید. با تجربه و تخصص خود، سپید الوند تضمین کننده‌ ای برای راه ان دازی گلخانه شماست.

با طراحی دقیق و سازگار با نیازهای شما، گلخانه‌ های ساخته شده توسط سپید الوند دارای ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی هستند که شما را در بهره‌ برداری بهینه و افزایش عملکرد محصولاتتان یاری خواهند کرد. از محیط کنترل شده، سیستم‌ های نور پردازی، امکانات آبیاری هوشمند، تهویه مطبوع و مدیریت دما و رطوبت، همه این عوامل برای رشد و توسعه سالم گیاهان شما توسط شرکت گلخانه سازی سپید الوند فراهم خواهند شد.

سپید الوند با تیم متخصص و با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌ های پیشرفته، اجرای گلخانه‌ هایی با کیفیت عالی و دوام بالا را تضمین می‌کند. همچنین، شرکت سپید الوند توانایی ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی حرفه‌ ای را داراست تا همواره در کنار شما باشد و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره خدمت رسانی نماید.