ساخت گلخانه پیش ساخته :

گلخانه پیش ساخته کیتی است که فرد می تواند خریداری کند که شامل تمام اجزای لازم گلخانه است. محتویات کیت شامل یک واحد پیش ساخته با روکش ، قاب و درگاه های تهویه است. گلخانه های پیش ساخته برای مبتدیان بسیار مناسب هستند ، زیرا در برخی موارد راحت و حتی قابل حمل هستند. آنها یک راه حل “خارجی” برای داشتن گلخانه محسوب می شوند.

گلخانه پیش ساخته معمولاً شامل انواع چوب ، پلاستیک یا فلز است و در فصل باغبانی در مراکز باغ و خرده فروشان به صورت یک جعبه بزرگ موجود است. به طور افزایشی، خریداران بیشتری نیز کیت های گلخانه ای پیش ساخته را به خرده فروشان آنلاین سفارش می دهند.

گلخانه پیش ساخته ساختاری شبیه ساختمان است که اغلب فقط یک واحد کوچک با زیپ ، تیرهای چادر ، ورق های پلاستیکی شفاف و قفسه ها فقط برای نگهداری گیاهان است. گلخانه های پیش ساخته نیز ممکن است شبیه سوله های کوچک باشند.

حداکثر عملکرد گلخانه پیش ساخته

مانند گلخانه های معمولی که از ابتدا با عنوان “گلخانه پیش ساخته شده” دارای دیوارها و سقف هایی هستند که از مواد شفاف ساخته شده اند تا به نور خورشید راه یافته و فضای مطلوبی را در داخل ایجاد کنند و از گیاهان در برابر هوای خارج محافظت کنند.

انواع مختلفی از گلخانه ها وجود دارد که تولید کنندگان می توانند انتخاب کنند. گلخانه های پیش ساخته ، به همین ترتیب ، گزینه های بسیاری مانند نصب و راه اندازی غربالگری و گزینه های گرمایش ، سرمایش و روشنایی را دارند.

مزایای گلخانه پیش ساخته:

استفاده از گلخانه پیش ساخته نور و گرما برای محصولات را فراهم می کند و دارای مزایای بسیاری است. به عنوان مثال ، تکنیک هایی برای نسبت راحتی مطلوب در اقلیم های کوچک مانند دمای هوا ، رطوبت نسبی و کمبود فشار بخار برای حداکثر و عملکرد مطلوب محصول در نظر گرفته شده است. نور و گرما هنگام بقا و رشد گیاهان ضروری است و گیاهان مختلف نیازهای مختلفی دارند. گلخانه ها به طور معمول از مواد شفاف ، شیشه ای یا پلاستیک شفاف تشکیل شده اند. این اجازه می دهد تا نور خورشید وارد گلخانه شود تا گیاهان از آن برای فرآیند فتوسنتز استفاده کنند.

همچنین گلخانه هایی وجود دارد که گرما را از نور خورشید در داخل برای عملکرد بهتر محصول به دام می اندازند. اصولاً وقتی نور به سطح جامد برخورد می کند ، سطح جامد تمایل دارد مقداری از انرژی نور را جذب کرده و به انرژی مادون قرمز یا گرما تبدیل کند. هرچه سطح آن تیره تر باشد ، می توان انرژی بیشتری را جذب و به گرما تبدیل کرد تا از اتلاف گرمای تابشی جلوگیری شود و گلخانه پیش ساخته به خوبی این کار را انجام می دهد.

این انرژی مادون قرمز دارای طول موج متفاوتی از انرژی نور است و بنابراین در حالی که می تواند به گلخانه منتقل شود ، برای اینکه از گلخانه بیرون برود زمان طولانی تری طی می شود. بنابراین ، گرمای محبوس در داخل گلخانه هوا را گرم می کند و از آنجا که گلخانه هوا آن کم است ، هوای گرمتر در داخل می ماند و در نتیجه درجه حرارت ساختمان افزایش می یابد. با این حال ، در روزهای گرم و آفتابی ، گلخانه باید در تمام روز تهویه شود تااز گرمای زیاد داخل گلخانه جلوگیری شود. متناوباً ، در روزهای ابری و بدون آفتاب ، گلخانه ها گرمتر می شوند.

ویژگی های گلخانه پیش ساخته مدرن:

گلخانه پیش ساخته در شش اندازه مختلف وجود دارد ، هرکدام با هفت ویژگی منحصر به فرد که آن را به صرفه جویی در انرژی ، فوق العاده محکم و محیطی ایده آل برای پرورش گیاهان تبدیل می کند. یک نوع از گلخانه پیش ساخته داشتن شکل گنبد ژئودزیک با شاخه های مثلثی ، پیشرفته ترین طراحی کیت گلخانه ای پیش ساخته در جهان است.

برخلاف گلخانه های سنتی و DIY ، این نوع گنبدی در حال رشد حتی در زمستان از انرژی کم تا صفر استفاده می کند. این سیستم دارای سیستم هوای مرکزی با انرژی خورشیدی ، دریچه های اتوماتیک ، عایق بندی ، صفحات شیشه ای پلی کربنات شفاف و یک پایه عایق بندی شده با چوب در همه حال می تواند جواب گوی نیاز افراد باشد. این عناصر به همراه شکل ابتکاری آن محیط داخلی را در طول سال گرم و مرطوب نگه می دارند.

بهترین محیط را برای پرورش طیف وسیعی از گیاهان ، گلها و میوه ها فراهم می کند. در ان می توانید بذرها را کاشت کنید ، یک سری گیاه بکارید یا وقتی هوا گرم می شود گیاهان را در فضای باز نگه دارید.

با توجه به شکل گنبد منحنی ، در طول روز یک مقدار مداوم از گرما دریافت خواهید کرد و از سه سطح فضای رشد لذت خواهید برد – مناسب برا تاک ها و درختان میوه دار است. گنبد نه تنها از نظر انرژی کارآمد است بلکه مقرون به صرفه ترین استفاده از فضا است.

همه گلخانه ها برای رشد در طول سال مناسب نیستند. ساختارهای سنتی در تابستان بیش از حد داغ می شوند و احتمال زنده ماندن نهال ها را کاهش می دهند. گنبد گلخانه پیش ساخته ما امکان کاشت جانشین در تمام طول سال و از طریق شرایط جوی را فراهم می کند. همچنین می توانید یک فضای مدیتیشن دنج در داخل ایجاد کنید تا در تابستان خنک باشد و در زمستان گرم بماند.

از آنجا که گنبد های در حال رشد دارای بهترین ویژگی های نوع پیش ساخته هستند ، تنها کاری که شما باید انجام دهید سفارش کیت و مونتاژ آن در محل است. قرار دادن گنبد نیز یک فعالیت سرگرم کننده برای به اشتراک گذاشتن با خانواده ، دوستان است.

اگر به گلخانه پیش ساخته گنبدی علاقه مند هستید ، در صورت تمایل می توانید با کارشناسان سایت ارتباط برقرار کنید ، منابع ما را بخوانید یا با ما تماس بگیرید. مشاوران گیاه شناس و تیم فنی ما از کمک به شما بسیار خوشحال خواهند شد. بنابراین هر گونه سوالی در این مورد داشتید، مشاوران گیاه شناس تیم ما در خدمت شما است.