شرکت گلخانه سازی عراق

یکی از پردرآمدترین مشاغل در ایران کشاورزی مدرن است. کشاورزی گلخانه ای زیر شاخه کشاورزی محسوب می شود که می توانید از این فعالیت درآمد قابل توجهی کسب کنید. اولین قدم برای شروع کار گلخانه ای و پرورش محصول مورد نظر، ساخت گلخانه است. جدای از اینکه آدم خودش می تواند گلخانه درست کند. یکی از راه های پیش روی او فرصت استفاده از خدمات شرکت های گلخانه سازی خواهد بود. ساخت گلخانه نیاز به دانش و مهارت کافی در این زمینه دارد و ساخت و ساز می تواند هزینه بر باشد. اما شرکت های سازنده مزارع گلخانه ای با تجربه و دانش خود در این زمینه. آنها کار را به بهترین نحو انجام می دهند و از نظر اقتصادی استفاده از این خدمات به صرفه تر خواهد بود. از جمله مزایای این شرکت ها: ارائه خدمات در تمامی شهرهای ایران شرکت ساخت و ساز گلخانه در عراق خدمات با کیفیتی را مطابق با تمامی اصول ساخت گلخانه به مشتریان خود ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با شرکت گلخانه ای در عراق تا پایان این گزارش با ما همراه باشید.

ساخت گلخانه در عراق و مزایای آن

ابتدا استفاده از گلخانه و ساخت گلخانه را ترویج دهید و گلخانه بسازید. گلخانه ها باید مزایایی نسبت به کشاورزی سنتی داشته باشند، در این بخش از گزارش با آنها آشنا شوید. برخی از مزایای ساخت گلخانه در عراق را مورد بحث قرار دهید.

آب بسیار کم مصرف می شود

با توجه به استفاده عمدی از آب در گلخانه، مصرف آب نسبتاً کم بوده و در مصرف آب نیز صرفه جویی زیادی می شود. بنابراین با ساخت گلخانه در عراق، آب کمتری برای تولید محصولات مورد نیاز مصرف می شود که با توجه به وضعیت منابع آبی کشور، راه مناسبی برای مدیریت منابع آبی است.

کشاورزی در طول سال متوقف نمی شود

در کشاورزی سنتی، شرایط آب و هوایی در فصول مختلف متفاوت است و نمی توان در تمام فصول محصول کشت کرد. اما در روش گلخانه ای اینطور نیست و کشت محصولات وابسته به شرایط آب و هوایی نیست و می توانید فضای گلخانه را کنترل کنید و در هر فصلی از سال محصولات مورد نیاز خود را پرورش دهید. ساخت گلخانه به شما این امکان را می دهد که بدون محدودیت و با کنترل شرایط و کسب سود قابل توجه محصولات بیشتری تولید کنید.

این محصول تحت تأثیر بلایای طبیعی قرار نمی گیرد

هر ساله بلایای طبیعی غیرمنتظره خسارات زیادی به محصولات کشاورزی وارد می کند که تهدیدی برای کشاورزان است. ساخت گلخانه از محصولات در برابر خطرات و بلایای مختلف مانند برف، باران، تگرگ و غیره محافظت می کند. بنابراین استفاده از گلخانه ها در عراق از ضرر و زیان قابل توجه در کشاورزی سنتی جلوگیری می کند.

آفات و بیماری ها قابل کنترل است

تنها راه ارتباطی بین گلخانه و محیط خارجی. پنجره و هوا وجود دارد. به دلیل فضای کوچک و محدود گلخانه ها، گیاهانی که در آنجا رشد می کنند اغلب در برابر بیماری ها و آفات مختلف مصون هستند. همچنین در صورت داشتن هر گونه ناراحتی و افتادن بین داروها به راحتی قابل کنترل و رفع است.

میزان تولید محصولات افزایش می یابد

در هر متر مربع گلخانه با کشت در فضای باز چندین بار می توان محصولات مورد نظر را تولید کرد. در نتیجه با تولید محصولات بیشتر، هزینه های اولیه ساخت گلخانه جبران شده و گلخانه دار سود قابل توجهی خواهد داشت. روش ها و امکانات مورد استفاده در گلخانه؛ از فضا استفاده بهتری می کند و در فضای کمتر محصولات بیشتری تولید می کند و بهره وری را افزایش می دهد.

ساخت گلخانه در عراق

برای اینکه بتوانیم تپلیسا را ​​به خوبی و اصولی بسازیم. آزمایشات اولیه مورد نیاز خواهد بود. یکی از مهم ترین فعالیت هایی که در این حوزه دیده می شود؛ یک شرکت قابل اعتماد برای نصب کاشی انتخاب کنید. اگر یک شرکت قابل اعتماد و قابل اعتماد برای کار انتخاب شود. لازم نیست نگران کیفیت کار و هزینه های مربوط به آن باشید. شرکت ساخت و ساز کاشی عراق بر تمامی جزئیات فنی و مهندسی نظارت می کند و محصولی با کیفیت ارائه می دهد. برای ساخت گلخانه مجوز جهاد کشاورزی الزامی است. برای دریافت مجوز، به سند مالکیت (یا قرارداد یا اجاره نامه شش ساله)، مجوز حق استفاده (یا اسنادی که نشان می دهد آب مصرفی از منبع آب، چشمه، رودخانه یا کانال است) نیاز دارید که آزمایش می کند. آب مصرفی در منطقه گیاهان و کاشت 5 نتیجه ای است که به متخصص کشاورزی پیشنهاد می کند در مزارع بیش از هزار متر مربع همکاری کند. پس از دریافت مجوز، زمان کاشت محصول ضروری خواهد بود. دو روش کاشت وجود دارد: کاشت معمولی و پیوند. مقدار آب مصرفی در نشاء محصولات کاهش می یابد و صرفه جویی در انرژی و سرمایه بیشتر می شود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است. در صورت موافقت کارشناسان کشاورزی بهتر است از این روش استفاده شود.

گلخانه سازی در عراق

ساخت گلخانه در عراق و هزینه های مربوطه

قبل از ساخت گلخانه؛ برای فعالیت های مختلف مانند خرید و اجاره زمین، اخذ مجوز، تهیه بذر، خاک، کود و سیستم های آبیاری باید هزینه پرداخت شود. در این بخش از گزارش به طور خلاصه این هزینه ها توضیح داده می شود.

هزینه مربوط به خرید یا تایید زمین

برای اینکه بتوانید محصولاتی را که می خواهید بکارید و شروع به ساختن باغ کنید. ابتدا باید زمین مناسب را بخرید یا اجاره کنید. مهمترین متراژ برای شروع باغبانی 5000 متر مربع است که از 3000 متر مربع آن می توان برای احداث باغ استفاده کرد. خرید زمین برای انجام این کار راه خوبی است. اما اگر پول کافی ندارید، می توانید زمین را اجاره کنید و ماهانه به صاحب زمین پرداخت کنید.

اخذ مجوزهای لازم برای ساخت گلخانه

کسانی که می خواهند برای اولین بار در کشاورزی کار کنند؛ آنها باید با استفاده از گواهینامه ای که در این کلاس ها داده می شود، مبلغ مشخصی را هزینه کرده و در آموزش ها شرکت کنند تا مجوزهای لازم را دریافت کنند. با این حال، اگر قبلاً در یک شغل کشاورزی کار می کردند. برای درخواست مجوز می توانند مدارک را ارائه کنند و از طریق نامه اقدام کنند.

تهیه بذر، خاک و کود

در این مرحله دقت کنید، لازم است بدانید که در محل ساخت گلخانه چه نوع خاکی وجود دارد و آیا برای کشت مناسب است یا خیر. گاهی ممکن است فرد مجبور شود در محیطی با خاک نامناسب گلخانه ایجاد کند. در این شرایط می توانید زمین مناسب خریداری کرده و به گلخانه اضافه کنید. هزینه دیگری که گلخانه دار باید بپردازد؛ هزینه های مربوط به تهیه کود و بذر در نظر گرفته شده است که خرید آن برای رشد گیاهان ضروری و ضروری است.

هزینه سیستم آبیاری

برای آبیاری گلخانه دو نوع سیستم آبیاری دستی، اتوماتیک یا هوشمند وجود دارد. هزینه راه اندازی سیستم آبیاری دستی کمتر از سیستم اتوماتیک خواهد بود. با توجه به نظرات یک کارشناس کشاورزی و صحبت با وی می توانید بر اساس نتیجه مورد نظر خود دستگاهی مناسب تهیه و خریداری کنید.

سپید الوند بهترین شرکت گلخانه سازی در عراق

سپید الوند یکی از معتبرترین شرکت های گلخانه ای در ایران است. این شرکت دارای تیمی از متخصصین و متخصصین در این زمینه می باشد و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند. اگر قصد دارید گلخانه خود را گسترش دهید یا می خواهید گلخانه ای در عراق بسازید. می توانید از خدمات این شرکت معتبر استفاده کنید و بهترین گلخانه را دریافت کنید. در ابتدای کار تیم کارشناسان سپید الوند جلسه اولیه ای را برگزار می کند و هزینه ها و نیازهای مشتریان خود را بررسی می کند. پس از انتخاب این گروه برای ساخت گلخانه، توافقی بین دو گروه انجام می شود و طراحی و اجرای گلخانه با کارشناسان آغاز می شود. از دیگر مزایای این شرکت استفاده از تجهیزات مدرن و ساخت گلخانه بر اساس استانداردهای جهانی می باشد.