شرکت گلخانه سازی در عمان

گلخانه مکانی است که در آن می توان انواع محصولات زراعی و سبزیجات را پرورش داد در گلخانه می توان شرایطی را برای کشت بادوام و خارج از فصل ایجاد کرد. یکی از دغدغه های اصلی گلخانه ها مصرف کم آب در این شرایط بحرانی است.
عمان یکی از کلان شهرهای مهم فرهنگی، سیاسی و اقتصادی این کشور است که با کمبود آب مواجه است. ساخت گلخانه در این کشور به دلیل آلودگی هوا نیازمند دانش مناسب و احتیاطات لازم است.

گلخانه

گلخانه را می توان در یک منطقه کوچک راه اندازی کرد. این سایت از آتش سوزی جلوگیری می کند زیرا بدون توجه به شرایط آب و هوایی، گیاهان حتی خارج از فصل رشد نیز می توانند رشد کنند. یک گیاه می تواند با دریافت نور، دمای مناسب، هوا، آب و مواد مغذی به راحتی رشد کند. بنابراین داشتن بهترین تجهیزات گلخانه ای نقش مهمی در تامین مبانی این نیازها و مدیریت خوب کار خواهد داشت.

چرا ساخت گلخانه؟

بسته به اقلیم و نیاز هر منطقه می توان گلخانه ای مناسب ایجاد کرد. کشت در گلخانه مزایای زیادی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

  • در مصرف آب صرفه جویی می شود
  • تولید بیش از ک محصول
  • ارتقای کیفیت محصولات تولیدی (کنترل آفات و بیماری ها، کاهش استفاده از سموم که در نتیجه کیفیت محصولات بهبود می یابد)
  • استفاده از زمین های غیر قابل کشت
  • تولید محصول خازج از فصول سال
  • ایجاد اشتغال بیشتر در زمینه گلخانه سازی 

تجهیزات مهم راه اندازی گلخانه

تجهیزات گلخانه یکی از ملزومات ایجاد گلخانه در هر منطقه می باشد. رشد مناسب و کیفیت محصول در شرایط گلخانه ای مستلزم تهیه کلیه تجهیزات مناسب است. در صورت عدم وجود تجهیزات لازم، رشد و نمو گیاه لازم ممکن است به خطر بیفتد و به نتیجه نرسد. برای بهره وری بیشتر باید از تجهیزات گلخانه ای مناسب استفاده کرد. هرچه گلخانه شما مجهزتر و مدرن تر باشد، محصول شما با کیفیت تر و قوی تر خواهد بود.

جهیزات اصلی مورد نیاز برای راه اندازی گلخانه:

  • صفحه نمایشی که شدت نور، رطوبت و دما را کنترل می کند
  •  فن گردش هوا
  • سیستم مه پاش برای افزایش رطوبت و کاهش دما
  • سیستم خنک کننده تبخیر آب

از این دستگاه ها برای کنترل دما و رطوبت داخل گلخانه استفاده می شود.

انواع گلخانه

قبل از شروع کار باید با انواع گلخانه ها آشنا شوید تا مسیر خود را مشخص کنید. گلخانه ها بر اساس نوع کاربری و کاربرد به 4 دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • گلخانه‌ های آموزشی
  • گلخانه‌ های تحقیقاتی
  • گلخانه‌ های تجاری
  • گلخانه‌ های تفریحی

گلخانه آموزشی

در طی آموزش گلخانه ای مراحل مختلف کاشت، رشد و برداشت به کارآموزان آموزش داده می شود. این گلخانه ها باید دارای تمامی شرایط کشت هیدروپونیک و تجهیزات گلخانه ای تجاری باشند تا کارآموزان بتوانند محیط واقعی یک گلخانه را تجربه کنند. در این گلخانه ها پوشش شیشه ای یا پلی کربنات است.

گلخانه تحقیقاتی

هدف گلخانه های تحقیقاتی تغییر پارامترهایی مانند ترکیب ژنتیکی، قرار گرفتن در معرض نور، دما، رطوبت و تهویه است. از گلخانه های تحقیقاتی نیز برای بررسی آلودگی های باکتریایی، ویروسی و قارچی، آفات و بیماری های انواع گل ها و گیاهان استفاده می شود.

گلخانه تجاری

گلخانه های تجاری با اهداف زیر ایجاد می شوند:

  • تولید محصول در فضای باز در خارج از فصل
  • حداکثر بهره وری در واحد سطح
  • کنترل آفات و بیماری ها
  • استفاده بهینه از امکانات کشاورزی
  • اشتغالی زایی
  • استفاده از زمین هایی که در فضای باز قابل کشت نیست

گلخانه تفریحی

هدف از راه اندازی گلخانه های تفریحی نگهداری انواع گلدان و درختچه های زینتی در منزل می باشد. مساحت این گلخانه ها به جز قسمت نشیمن و پذیرایی کوچک است.

ساخت گلخانه در عمان

ساخت گلخانه در عمان

ساخت گلخانه در عمان کار سختی نیست اما نیاز به سازماندهی و دانش و برنامه ریزی کافی دارد.
همانطور که می دانید به دلیل جمعیت زیاد در عمان و قیمت بالا در این کشور هزینه ساخت گلخانه در این کشور نسبت به سایر شهرها به نسبت بالاتر است. برای راه اندازی گلخانه در عمان باید به چند نکته توجه کرد که در ادامه به شما خواهیم گفت.
بحران آب فعلی برای محصولات گلخانه ای دلگرم کننده تر است. عمان یکی از شهرهایی است که با کمبود آب مواجه است. بنابراین با نصب گلخانه و کشت گلخانه ای می توان در مصرف آب صرفه جویی کرد.
همانطور که اشاره کردیم عمان یکی از پرجمعیت ترین شهرهای این کشور است. ساخت گلخانه در این کشور به دلیل آلودگی هوا نیاز به دانش کافی دارد.
بدون شک وجود زمین مناسب و مورد نیاز یکی از الزامات مهم احداث گلخانه می باشد. با توجه به اینکه هزینه ها در کلان شهرها نسبت به سایر شهرها بیشتر است، برای خرید یا اجاره زمین باید بسته به پایتخت منطقه مورد نظر را انتخاب کنید.
به یاد داشته باشید که پیگیری اخذ مجوزهای لازم از ارگان های مربوطه نیز نیازمند هزینه است.
بدون شک راه اندازی گلخانه در شهری مانند عمان نیاز به تخصص و تجهیزات زیادی دارد. سپید الوند یکی از بهترین شرکت های تولید گلخانه ای در ایران با سابقه ده ساله برداشت با کیفیت را برای شما تضمین می کند.
شرکت گلخانه سپید الوند با در نظر گرفتن هزینه ها و خطرات راه اندازی گلخانه بر آن است تا بهترین ها را برای امکانات گلخانه ای شما فراهم کند تا بتوانید با خیال راحت محصول با کیفیت را برداشت کنید.

شرکت گلخانه سازی سپید الوند

سپید الوند از سال 1385 به ساخت گلخانه و نصب و راه اندازی تجهیزات گلخانه ای مشغول است. سپید الوند با تجهیزات مدرن و استانداردهای جهانی و بهره وری از کارشناسان خبره در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.
شرکت سپید الوند درک می کند که مشتریان به فکر صرف پول و سرمایه هستند و از سابقه ده ساله خود به عنوان ضمانت خدمات به مشتریان گرامی لذت می برند. سپید الوند بهترین و با کیفیت ترین ابزار و تجهیزات را برای ساخت و راه اندازی گلخانه ها با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که مشتریان محصولی با کیفیت را با خیال راحت دریافت می کنند.

و در آخر

ساخت گلخانه نیاز به تجربه و دانش کافی دارد. ساخت سوله فرآیندی است که نیاز به کمک یک متخصص دارد تا اطمینان حاصل شود که سرمایه شما هدر نمی رود. ساخت گلخانه به بهترین تجهیزات و ابزار برای برداشت محصول با بالاترین کیفیت نیاز دارد.
برای دریافت مجوزهای لازم و خرید تجهیزات و ابزار نصب نیاز به کمک و دریافت بهترین خدمات دارید تا سرمایه شما از بین نرود. سپید الوند بهترین انتخاب خواهد بود. ساخت گلخانه در کشور عمان به دلیل هزینه های بالا و بحران جمعیتی و آب و همچنین آلودگی هوا نیازمند دانش و دقت بیشتری است.
شرکت گلخانه سپید الوند با ارائه مشاوره های لازم و همچنین تامین بهترین تجهیزات به مشتریان عزیز عمانی، ساخت گلخانه را در این کشور تسهیل کرده است.
البته انتخاب بهترین تجهیزات کیفیت محصول را تعیین می کند. با توجه به هزینه نصب گلخانه در عمان، انتخاب بهترین مشاور و متخصص می تواند از سرمایه شما محافظت کند. بنابراین انتخاب سپید الوند محصولی با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند سرمایه شما را افزایش دهد.