شرکت ساخت گلخانه در ازبکستان

از آنجایی که ساخت گلخانه به بودجه زیاد و تیم حرفه ای و قابل اعتماد نیاز دارد. بدون بررسی عوامل لازم نمی توان آن را با عجله ساخت. به عبارت دیگر، اگر نمی توانید از یک تیم متخصص استفاده کنید، ساختن یک تیم می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. در این مقاله به بررسی عوامل مهم ساخت گلخانه در ازبکستان می پردازیم. ما همچنین بهترین شرکت ساخت گلخانه در ازبکستان را ارائه می دهیم.

مزایای ساخت گلخانه در ازبکستان

ازبکستان آب و هوای خشک دارد و در این شهر باران چندانی نمی بارد و سالی یکی دو بار شاهد برف هستیم. آب و هوای خشک و متغیر آن کشاورزان یا کشاورزان را به فکر ساختن خانه های گلخانه ای انداخته است.
گلخانه ها مانند یک سپر از گیاهان در برابر عناصر مضر طبیعی محافظت می کنند. همه را تشویق به ساخت گلخانه با افزایش کمیت و کیفیت محصولات می کند.
در زیر به مزایای ساخت گلخانه در ازبکستان می پردازیم.

افزایش کیفیت تولید در اقتصاد گلخانه ای

با استفاده از روش های مبارزه با آفات و بیماری ها و مبارزه بیولوژیکی و کاهش استفاده از مواد شیمیایی سمی، کیفیت محصولات تولیدی افزایش می یابد. اگر دقت کنید محصولات گلخانه ای کیفیت بهتری دارند و ظاهری تازه دارند زیرا در تمام مراحل توسعه کنترل می شوند.

افزایش تولید محصولات گلخانه ای

خوب است بدانید که کاشت محصولات در گلخانه 10 برابر کارآمدتر از کشت آنها در فضای باز و به روش قدیمی است. تولید محصولات بیشتر و بهتر در فضای کمتر امکان پذیر است. این وضعیت بسیاری از مردم را مجبور کرده است که برای کشت محصولات بیشتر با زمین کمتر به شرکت گلخانه ای ازبکستان مراجعه کنند.

صرفه جویی در مصرف آب در گلخانه

همانطور که می دانید گلخانه ها دیگر برای آبیاری از گودال های پر آب استفاده نمی کنند، بلکه از آبیاری تحت فشار استفاده می کنند. به همین دلیل مصرف آب در گلخانه کاهش یافته و صرفه جویی می شود. محیط گلخانه بسته و محصور است. بنابراین احتمال تبخیر و هدر رفت آب وجود ندارد و با استفاده از نوار آبیاری، پارچه آبیاری و … مصرف آب بسیار کاهش می یابد.

چند نکته برای خریداران گلخانه

این راهنمای خرید تمام عواملی را که برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد خرید و ساخت گلخانه مناسب برای خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.
اول از همه، توضیح دهید که چرا به گلخانه نیاز دارید. افزایش کیفیت محصول یا کمیت محصول؟ پرورش گل های زینتی یا محصولات کشاورزی؟ هزاران سوال در این مرحله وجود دارد و پاسخ آنها باید برای شما واضح باشد.
دانستن اینکه برای چه می خواهید گلخانه بسازید به شما کمک می کند اندازه و مصالح ساختمانی مناسب را متناسب با آب و هوای ازبکستان انتخاب کنید. ویژگی های هر گلخانه را بررسی کنید و ببینید که چگونه هر نوع می تواند به نیازهای شما کمک کند. شرکت سپید الوند نیز در این مسیر به شما کمک کرده و به شما توصیه هایی می کند.
به یاد داشته باشید که کیفیت گلخانه را فدای قیمت ارزان نکنید. یعنی گلخانه های ارزان قیمت زیادی در بازار وجود دارد اما به صورت غیر استاندارد ساخته می شوند و در نتیجه بعد از مدتی خراب می شوند. سپید الوند با ارائه گلخانه های با کیفیت و مقرون به صرفه این نگرانی را برطرف می کند.

نکاتی که باید قبل از ساخت گلخانه در نظر بگیرید.

ساخت گلخانه آسان نیست. در مراقبت از گیاهان باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. در حالی که کارشناسان گلخانه می توانند بهترین نکات را برای انتخاب گلخانه به شما ارائه دهند، ما همچنین نکاتی را گردآوری کرده ایم که می تواند به شما در انتخاب بهترین گلخانه در ازبکستان کمک کند.

  • جنس یا متریال 

برای گلخانه از فریم های چوبی یا فلزی استفاده می شود. آلومینیوم همچنین انتخاب ارزان‌تری بین این دو است و همچنین دوام بیشتری دارد. آلومینیوم همچنین تعمیر و نگهداری پایینی دارد و در رنگ های متنوعی عرضه می شود. البته اجازه دهید کارشناسان سپید الوند قاب شما را انتخاب کنند تا با آگاهی کامل و تحت شرایط انجام شود.
قاب چوبی اغلب توسط افرادی استفاده می شود که می خواهند گلخانه و فضای اطراف آن جذاب و زیبا باشد. چوب نیاز به نگهداری بیشتری دارد و گرانتر است، اما برای حفظ دمای داخل گلخانه برای مدت طولانی تری مناسب تر است.

  • اندازه

گلخانه ها در اندازه های مختلفی وجود دارند. یک گلخانه ایده آل 1.8 متر عرض و 2.5 متر ارتفاع دارد. لبه های گلخانه شما باید حداقل 1.5 متر باشد تا نور زیادی به گیاهان برسد. با این حال، اندازه گلخانه به نوع و تعداد گیاهانی که قصد دارید بکارید بستگی دارد.

  • گرمایش

عامل مهم دیگری که باید در گلخانه شما باشد تهویه مناسب است. تهویه مناسب باید هوای تازه را بدون اجازه ورود حشرات یا حیوانات کوچک وارد گلخانه کند. اکثر گلخانه ها دارای دریچه، پنجره و درب برای تهویه هستند. همچنین وجود منافذ در اطراف برای جریان یافتن هوا ضروری است.

  • مکانی مناسب برای احداث گلخانه

مکان هایی که می توانید گلخانه راه اندازی کنید محدود است. در اینجا چند نکته سریع برای انتخاب مکان برای گلخانه شما آورده شده است.
از قرار دادن زیر درختان یا مکان هایی که ممکن است اجسام سقوط کنند خودداری کنید.
گلخانه را در مکانی قرار دهید که نور خورشید زیاد باشد. نور خورشید برای رشد گیاهان ضروری است و به حفظ دمای داخلی مناسب کمک می کند.
گلخانه را در مکانی قرار ندهید که مستقیماً در معرض باد است. مهم نیست که گلخانه چقدر بزرگ یا سنگین باشد، طوفان و بادهای شدید می تواند به آن آسیب برساند.
همچنین باید فضای زیادی در اطراف گلخانه وجود داشته باشد تا انجام هر کاری که مربوط به بیرون گلخانه باشد به راحتی انجام شود.

گلخانه سازی در ازبکستان

هزینه ساخت گلخانه در ازبکستان

برای کل محیط گلخانه باید حداقل 5000 متر و برای ساخت ساختمان گلخانه حداقل 3000 متر استفاده شود. این مقدار زمین باعث هزینه های زیادی می شود. هزینه ساخت گلخانه بسته به شرایط و کارایی از متری ۲۰۰۰۰۰ تومان تا ۲۰۰۰۰۰ تومان متغیر است. آب، برق، گاز، بذر، تهیه کود و خاک، سمپاشی، گرمایش و سرمایش و… از دیگر هزینه های لازم برای ساخت گلخانه در ازبکستان است.

درآمد حاصل از گلخانه ها

خوشبختانه، مکان های زیادی برای اقامت در ازبکستان وجود دارد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که در این شغل می توانید درآمد خوبی داشته باشید. یکی از عوامل اصلی تعیین کننده میزان سود، نوع محصول کشت شده است. هر چه محصول شما سودآورتر باشد، درآمد بیشتری به همراه خواهد داشت. گلخانه ها اگر به صورت حرفه ای و حرفه ای تولید شوند، درآمد زیادی به همراه دارند.

مشکلات ساخت گلخانه در ازبکستان

ساخت گلخانه در ازبکستان علاوه بر این که مزایای زیادی دارد معایبی نیز دارد. معایب ساخت گلخانه به شرح زیر است:

سرمایه و هزینه های بالا

با وضعیت اقتصادی جامعه امروزی، ساخت گلخانه و خرید تجهیزات به طور همزمان مستلزم پرداخت هزینه های بسیار بالایی است. بیشتر این هزینه ها صرف ساخت گلخانه شد. در صورت سود دهی گلخانه می تواند ظرف 3 سال هزینه ها را به صاحب خود برگرداند.
پس برای کاهش هزینه های خود در حین ساخت حتما از کارشناسان سپید الوند کمک بگیرید.

نیاز به رسیدگی روزانه

در کشت گلخانه ای، همه چیز باید هر روز به دقت بررسی شود. زیرا حتی یک لحظه بی احتیاطی می تواند منجر به شکست برداشت و گلخانه شود. کاهش زیاد دما در زمستان یا افزایش بیش از حد دما در محیط گلخانه می تواند به تمام محصولات زراعی آسیب برساند.

مهارت ها و صلاحیت های مورد نیاز برای ساخت گلخانه در ازبکستان

اگر می خواهید گلخانه ای در ازبکستان بسازید، باید از دانش کشاورزی استفاده کنید یا از یک مهندس کشاورزی استفاده کنید. زیرا این فرآیند بسیار حساس است و نیاز به دانش زیادی دارد. اگر مهارت لازم را ندارید، باید در کلاس ها و آموزش های ویژه شرکت کنید. پس از 1 تا 2 سال آموزش و تحصیل گواهینامه و پروانه کشاورزی دریافت خواهید کرد.
در صورت داشتن تجربه در زمینه کشاورزی باید مدارک و اطلاعات خود را ارسال و مجوز لازم را دریافت کنید. برای دریافت وام، مجوزهای ساختمانی، پروانه های ساختمانی و گاها مدارک لازم است.

شرکت گلخانه سازی سپید الوند ازبکستان

سپید الوند علاوه بر توجه به کیفیت گلخانه به زیبایی و راحتی آن نیز توجه دارد. تمامی گلخانه های این شرکت به گونه ای طراحی شده اند که مطابق با استاندارد های ساخت و ساز بوده و طراحی بسیار خوبی ارائه می دهند. گلخانه ای زیباتر و کار آمدتر از سپید الوند را در هیچ کجا پیدا نمی کنید.

قبل از خدافظی

همانطور که مشاهده کردید، ساخت گلخانه در ازبکستان یک فرآیند بسیار پیچیده و دشوار است. بدون استفاده از متخصصان نمی توان از گلخانه خوب بهره مند شد و از آن درآمد کسب کرد.
اگر به دنبال یک گلخانه خوب و مناسب هستید، شرکت گلخانه سازی سپید الوند می تواند منحصر به فرد ترین گلخانه را برای شما بسازد.